fredag den 10. januar 2014

En ny start



Wauw - okay... hej! Så gør jeg det!

Jeg har lavet en ny blog - det er lidt vildt at sige, og som jeg sidder og skriver dette indlæg, er jeg på én og samme tid spændt og lidt vemodig. Fire års blogging på min gamle blog er altså rigtig, rigtig lang tid og en masse indlæg, men jeg har gået og diskuteret lidt med mig selv (hov ...) og har, med lidt hjælp, fundet frem til, at det nok er den rigtige beslutning - ellers kommer jeg aldrig til at finde lysten til at blogge igen. Nu er vi trods alt også gået ind i 2014 og jeg er blevet 4 år ældre... det er alligevel ret meget, synes jeg, og jeg kan også godt mærke, at mine interesser måske også har ændret sig lidt. Altså, jeg er stadig sådan en fangirl dér, men jeg kan altså også godt lide andre bøger end Twilight, og det syntes jeg breakingfree.dk bar lidt meget præg af (plus alle mine underlige indlæg om alt og intet, når jeg kedede mig efter skole og ikke lavede andet end at drikke varm kakao...).

Så her er jeg - klar med en ny version af Of Books and Coffee, der forhåbentligt bliver ligeså fyldt med bøger og kaffe som min gamle blog, men også med lidt mere musical og lidt mindre rod. Jeg ved ikke helt om jeg flytter alle mine boganmeldelser med herover, eller om det blot bliver dem, jeg allerbedst kan lide, men jeg er ret sikker på, at det er sundt at kaste sig ud i noget nyt. Og så finder jeg vel ud af resten hen ad vejen.

Og til dem, der ikke kender mig og undrer sig over, hvem jeg er: Hej, jeg hedder Rebecca, jeg er 18 år og kan godt lide bøger, musicals og kaffe. Og det er vist dét, man bør vide om mig.

Velkommen - jeg håber sådan, I også har lyst til at læse med her! :)

10 kommentarer:

  1. Beccis, hvis du forsvinder helt fra blog-atmosfæren så vil jeg hunte dig ned og tvinge dig tilbage! ;) Du var jo den første jeg begyndte at følge, og faktisk min introduktion til alt det her blogger-dims. You cannot leave!

    Jeg håber du finder ny inspiration med den nye blog og, at vi kommer til at hører en masse fra dig.

    Jeg kan godt forstå, at man på et punkt kan 'vokse fra' sit gamle sted og man måske har svære ved, at identificere sig med den person man engang var. Ikke desto mindre så synes jeg, at dine 'alt og intet'-indlæg og Twilight-fangirl perioder var enormt hyggelige. Og jeg har faktisk siddet og kigget nogle af dem igennem, hvis jeg har haft en utrolig træg dag på arbejdet (yes, stalker much..). Jeg synes nemlig de er enormt bekræftende! Det minder om dengang, hvor man var lidt mere bekymringsfri og havde sindssyge fangirl-perioder.

    Så altså, ja - du kan jo ikke bare stoppe vel! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror slet ikke, jeg tør forsvinde så... Ej, det kan jeg nok heller ikke. Det er en alt for stor del af mig! Det er i hvert fald min teori. Men nye græsgange er også godt.

      Sidder også selv og kigger dem igennem nogle gange :) Det er ret hyggeligt at se, hvor man var engang - og hvor man er nu... og hvad der var det vigtigste dengang (Twilight <33). Og hvor meget tid man egentlig havde til at læse - det var helt vildt jo :O

      Stopper ALDRIG!

      Slet
  2. Jamen held og lykke med dit nye sted, jeg følger med! ^^

    SvarSlet
  3. Ej, hvor sjovt, jeg har selv siddet og fiflet lidt med en blogspot-blog fordi der ligesom skulle ske noget nyt. Så nu kan det være, jeg også gør det! Tillykke med den nye side i hvert fald! =D

    SvarSlet
    Svar
    1. Skulle faktisk lige til at skrive til dig omkring det - for jeg tror ikke, jeg (eller min mor er det vel ;)) betaler for et nyt år hos one.com, hvilket jo også vil gå ud over Tell.

      Gør deeeet! Forandring er godt - nu har vi også blogget med det samme system i så lang tid :) Og tak!

      Slet
  4. Åh hvor er her dog fint herinde! Virkelig yndigt :) Vil glæde mig til at følge med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tak skal du have Rikke! :) Glæder mig også til at få skrevet en masse herinde!

      Slet
  5. Hvor er her fint! Jeg håber på, det kan få dig til at skrive lidt mere, for jeg nyder at følge dig :)

    SvarSlet