mandag den 13. januar 2014

Let it snow, let it snow, let it snow...

Jeg ved ikke med jer, men jeg havde helt glemt, hvor koldt sådan et snevejr kan være! Nøj, hvor jeg ærgede mig, da jeg sad henne på skolen og egentlig havde fået fri 13.20 - lidt før det begyndte at sne - og så, det begyndte at dale ned med hvidt. Til gengæld var jeg produktiv og fik lavet 2/3 af min biologiopgave, så det er altid noget (og ret rart!), men hvor ville jeg ønske, jeg havde taget en varm trøje med mig, da jeg endelig skulle begive mig udenfor og hjemad.

Jeg håber I har haft en god dag - min har ikke været speciel spændende (eller sjov for den sags skyld), men jeg drak kaffe med min veninde og det er jo altid noget. Humøret er i hvert fald ikke helt i bund. Og ellers ser jeg bare lidt mere The Great British Bake-Off... instant mood-lifter!

2 kommentarer:

  1. Håber du kan holde varmen! :) Og håber, at du holder humøret højt. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prøver! - Til begge dele.

      Slet