søndag den 26. januar 2014

Søndag



Og så blev det søndag igen... hvilket betyder, at jeg skal i skole i morgen og jeg er ret sikker på, at jeg ikke har lyst til det. Jeg ved ikke med alle jer andre (ex-)gymnasielever, men 3.g - det er altså virkelig ikke sjovt... i hvert fald ikke på lektie- og afleveringsfronten. Det kan godt være, der er under 70 skoledag (!) tilbage til, at det bliver læseferie, men det betyder altså ikke, at det ikke føles som lang tid.

Dengang jeg startede i gymnasiet fik jeg at vide, at 2.g ville blive det hårdeste år. Det syntes jeg faktisk ikke rigtig, det var - jo, der var lidt mange afleveringer, men det var til at overskue og det hele blev lidt glemt ved glæden over, at man ikke mere var de mindste på skolen. Nu havde man rent faktisk nogle at se ned på - og vi skulle på studietur, naturligvis!
Nu synes jeg bare, det er lidt uoverskueligt og nu vil jeg bare gerne være færdig. Næsten 3 år med konstante tanker omkring skole og afleveringer... det gør altså en ret træt i hovedet. Og så kan det godt være, at vi er de "største" på skolen og alt det sjove sker i 3.g, men jeg er træt og vil bare gerne sove (eller have et skema, hvor jeg møder sent hver dag. Og ikke har mediefag. Eller biologi).

Anyway, det var ikke det, det her indlæg skulle handle om - egentlig ville jeg bare fortælle jer, at jeg agter at have mit nattøj på hele dagen, høre god musik og drikke en hulens masse kaffe, mens jeg skriver en biologirapport. Om jeg glæder mig? Altså, til de tre første ting - JA! Den sidste - nej. Burde måske også have hørt lidt bedre efter i timerne ... men den tid, den sorg.

Håber I har haft en go' weekend! :)

1 kommentar:

  1. Det handler bare om at du skal prøve så vidt muligt at adskille skole og fritid. Du skal være god til at holde rigtigt fri, når du har lavet dine afleveringer, og så bare give den gas med god musik og kaffe og hygge. Det tror jeg er vigtigt. :)

    SvarSlet