onsdag den 29. januar 2014

The Fault in Our Stars - nu på film!



Bedst som man sad og forberedte sig mentalt på at åbne sin biologibog og læse morgendagens lektie... så kom der et link frem på Twitter med noget af et vidunder - TRAILEREN TIL THE FAULT IN OUR STARS! Og hvor er den bare magisk og helt, helt perfekt - jeg fik eventuelt et mindre vandfald i øjet... The Fault in Our Stars af John Green er nok en af de bedste bøger, jeg har læst! Man går aldrig galt i byen med en bog fra John Green - og det her er ingen undtagelse! Lad os håbe, at den samme regel gælder for film baseret på hans bøger! (Ja, hov - det var lidt mange udråbstegn. Er bare meget begejstret!)

Jeg glæder mig abnormt til at filmen kommer i biografen og se, hvordan de har valgt at fortælle Hazel og Gus historie - og opleve de to skuespillere gøre personerne, man holder så meget af, til virkelighed. Nøj! Indtil videre må jeg dog vente lidt, måske genlæse bogen og se traileren et par gange mere, for den får først dansk premiere den 4. september - øv. Men hvor er det hele bare godt!

Prøv selv at se:

4 kommentarer:

  1. DEN ER SÅ FLOT. DET ER SÅ GODT! Arjjjjjjjj, hvor jeg glæder mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig! Glæder mig også abnormt!

      Slet
  2. En helt perfekt trailer og jeg blev bestemt også lidt våd i øjnene af den! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemt! Er glad for, jeg ikke er den eneste, der havde det sådan. Instant goosebumps, I tell ya!

      Slet