fredag den 24. januar 2014

Vild fredag



Her sidder jeg - en fredag aften, har lige set xfactor og skal igang med at lave min tyskstil. Hvorfor? tænker I... Jo, fordi mine lærere er så dumme, at jeg har er en mulliard afleveringer for til både mandag og tirsdag. Og har jeg tænkt på at lave dem hele sidste uge? Næh, overhovedet ikke. Så nu er det nu og jeg glæder mig sådan til at sidde og skrive tyskstil, lave biologirapport, færdiggøre min psykologisynopsis og tegne storyboard til min mediefagsfilm. Wauw, det bliver godt.

Til gengæld skal jeg ud og severe i morgen og tjene penge - og det tror jeg faktisk bliver endnu bedre (og det er ikke sarkastisk nej), for så kan jeg få lidt flere penge til mit kørekort... - som jeg faktisk næsten er færdig med! Altså, jeg mangler selvfølgelig en køreprøve, men jeg har overstået teoriprøve og glatbane og så er der jo næsten intet mellem mig og kortet tilbage! Bortset fra at jeg nok skal blive lidt bedre til at køre, selvfølgelig, men synes jeg er godt på vej- og det er da altid noget.

Håber I får en god weekend! :)

1 kommentar:

  1. Krydser fingre for, at kortet snart bliver dit! :D

    SvarSlet