onsdag den 19. februar 2014

Dagens soundtrack



Man kan vist roligt sige, at dagens soundtrack har været Tegan and Saras Heartthrob - et enormt godt album, der kun gør glad og giver en lyst til at danse, som man går og gør badeværelse rent eller sorterer i gamle skolepapirer, som man, af en eller anden underlig grund dengang, syntes var værd at gemme. Jeg har hørt det non-stop hele dagen og er kun blevet endnu gladere for det. Deres I Was a Fool er min alleryndlings! <3

Så jeps, nu er der i hvert fald orden på sagerne - og så er det altså rart at have sådan en vinterferie til at få gjort det hele i. Det kan godt være, at jeg først stod op klokken lidt over tolv i dag, men til gengæld har jeg jo haft hele dagen foran mig til at lave alt det, jeg nu havde lyst til (ja ... havde åbenbart lyst til at sortere i mine ting). Og vil I høre det bedste? Der er kun 89 dage til, at jeg har allersidste skoledag i gymnasiet! Hallelujah! Det tror jeg altså godt lige, at jeg kan klare.

Håber I har haft en god dag! Det har jeg i hvert fald - orden på værelse = orden i hovedet! Og det er jeg ret stor fan af. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar