fredag den 21. februar 2014

TING JEG HAR LAVET I MIN VINTERFERIE (kort fortalt)

  • Sovet alt for meget - som i ... rigtig, rigtig meget. Vi snakker til klokken 12, hver dag - om jeg så er gået i seng klokken tolv eller halv fire. Hov. Måske jeg skulle begynde at arbejde på at stå tideligt op inden mandag? 
  • Faktisk læst ret meget! Masser' af Maggie Stiefvater og sjove bøger på min Kindle - eller okay, kun to, faktisk. Men stadig.
  • Været turister i København med min mor, mormor og søster - vi så dronningens fine værelser på Christiansborg og var et smut forbi folketinget. Bagefter spiste vi mad, gik rundt i byen og jeg kom eventuelt til at købe et par bøger... 
  • Filmet mediefag med min veninde, hvor der gik lidt mere shopping end egentlig filming i den. Min veninde var syg næsten hele den tid, vi skulle filme vores film og da hun har hovedrollen, blev vi nødt til at filme liv selv til den - uden skolens fancy udstyr. Egentlig okay - bortset fra det dér øjeblik, hvor ens videokamera ikke vil samarbejde og man står midt i byen - øv. Så købte vi bare chokolade andet godt istedet.
  • Festet. En lille smule - pludselig blev jeg meget, meget træt... i morgen tager jeg altså revanche! 
  • Købt nye bukser, hvor det ene par endda er med et blomstret mønster. Dem er jeg ret glad for - især fordi jeg har manglet nye bukser i ret så lang tid. Det er lidt trist at gå rundt med de samme tre par, ikke? Især når ens yndlingspar gik i stykker...
  • Været ude og køre! Og det gik faktisk ret godt! Min kørelærer siger, jeg bliver bedre gang for gang (det manglede altså også bare med så lang tid, jeg snart har været igang!) og er begyndt at snakke om køreprøve... jeg vil bare gerne snart være færdig, tak.
  • Holdt min lillebrors fødselsdag både hos min far og hos min mor med god mad, kage og fødselsdagssang. Snart er det også min fødselsdag! 19 år!? Hvor bliver tiden dog af??? 
  • I hvert fald IKKE lavet de afleveringer, jeg har for til på mandag. Måske jeg laver dem lige om lidt - måske jeg venter til søndag. Hvem ved?
Er selv ret godt tilfreds med min produktivitet! Har I lavet noget spændende? 

P.s. Så det her, da jeg var i København:


Wohuu!!! Jeg glæder mig! 

2 kommentarer:

  1. Lyder som om du har haft en produktiv vinterferie! Godt at du nærmer dig køreprøven. Kan godt forstå, hvis det begynder at hænge dig langt ud af halsen. Til mine sidste køretimer gad jeg godt nok heller ikke mere. Til gengæld er det helt fantastisk befriende at få kortet og så bare kunne køre hvorhen man vil, uden at der sidder en ved siden af og bedømmer alt, hvad man gør.

    Håber du nyder de sidste dage af vinterferien også! Og så gør det sikkert ikke noget, at du sover længe - det har du nok trængt til. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør det virkelig! Men synes også bare, at hver gang jeg går ét skridt frem... så går jeg to skridt tilbage næste gang, jeg er ude og køre. Ret så frustrerende. Men NU tager jeg mig sammen! Jeg kan godt! (Og gider heller ikke bruge flere penge på det...)
      Det kunne jeg godt forestille mig! Drømmer virkelig også om den dag - og hvor det hele bare sidder på rygraden. :) Nu har alle andre fra min klasse, der startede på omkring samme tidspunkt, faktisk næsten fået det... lidt demotiverende.

      Haha, eller også er det bare fordi, jeg er B menneske med stort B! Tak søde :) Håber du har det deeeejligt ovre på højskolen! Ses snart?!

      Slet