tirsdag den 11. februar 2014

Why does it always rain on me?



Seriøst, det er lidt som om, at hver gang jeg har en god hårdag (eller bare generelt en god dag) - så skal det regne. I morges var ingen undtagelse - og ja, jeg lignede en druknet mus, da jeg kom dryppende op på min skole og skulle møde til time. Jeg kunne godt have sparet det dér bad i går aftes - siger det bare.

Nej, humøret er ikke helt i top - men hvornår er det nogensinde dét på en tirsdag? Jeg glæder mig abnormt til vinterferie og forhåbentligt til, at solen begynder at skinne ligeså meget, som den gjorde igår, hele tiden. Det er lidt sjovt, så glad man egentlig kan blive af lidt solskin i øjnene og på kinderne. De dér to frygtede biologitimer allersenest på dagen blev jo helt overskuelige, fordi det hele blev oplyst. Og ja, jeg forstod rent faktisk det biokemi, vi lærte! Lidt af et mirakel, faktisk...

Summa summarum: Har brug for mere solskin i mit liv. Og jeg skal lade være med at skrive alle de her deprimerende indlæg.

2 kommentarer:

  1. "It isn't about waiting for the storm to pass; it's about learning to dance in the rain"

    Tænk på, når det regner, er det en god undskyldning for:
    Sidde inde og se musicals og skråle med på alle sangene!
    Læse bøger og drikke kaffe, te og varm chokolade.
    Lytte til regnens symfoni
    Gemme sig i sit yndlingstøj

    Solskinnet er indeni dig :)
    - Selvom det godt kan være tiltrængt med lys udenfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar - den gjorde virkelig underværker! <3

      Slet