onsdag den 12. marts 2014

3 X NEGLELAK


Engang gik jeg rundt og ønskede mig en Essie-neglelak, fordi jeg syntes, de lavede sådan nogle fine farver. De var bare lidt dyre og jeg vidste ikke helt rigtig om det var pengene værd... I januar tænkte jeg dog, at jeg havde brug for lidt opmuntring, så jeg udvalgte mig en farve, jeg havde kigget længe efter - den dér Mint Candy Apple. Og jo - der var faktisk noget om det! Tror aldrig jeg har haft en neglelak på, der har holdt i så langt tid. Der gik måske nok en uge, hvor lakken slet ikke skallede og så ud som ny! Wooohu! Det kalder jeg at få noget for pengene.

Så derfor ønskede jeg mig flere af dem, da jeg havde fødselsdag - én er jo ikke nok... og som nævnt før: Flotte farver! Og sådan blev tre til én. Jeg har ikke prøvet de to andre endnu, men jeg glæder mig til at få fine negle. Jeg er især ret vild med den sidstes farve og jeg tror, det er dén, der får lov til at komme på mine negle. Når jeg altså lige får taget mig sammen til at fjerne det røde, afskallede neglelak, der lige nu "pynter".


For det hele dog ikke skal gå op i min begejstring over ny neglelak, kan I også lige få et billede af dagens kjole. Jeg havde fuldstændig glemt, at jeg ejede den, men synes den er så fin. :)


Håber I har haft en god onsdag (eller er det torsdag?! Har faktisk gået og troet, det var torsdag hele dagen -- sikke en skuffelse, da jeg kiggede på kalenderen, og så det kun var onsdag. Ikke fordi jeg skal noget torsdag, men stadig. Det er princippet!) - min har været langlangLANG og kedelig... og bliver ikke bedre af, at jeg VIRKELIG skal til at tage mig sammen lidt senere og få lavet min biologiaflevering. Jeg vil bare meget hellere læse i min nye bog (mere om den senere), lytte til radio (har fundet ud af, at P6 beat er meget bedre end P3!) og spise noget chokolade (som jeg ikke ejer) :(

1 kommentar:

  1. Jeg har også syndet Essie lak i den her uge ♥ Det var deeeeejigt! :D
    -Jeg har næsten også sådan en kjole :D

    SvarSlet