torsdag den 13. marts 2014

BIOLOGI



Gud, hvor jeg dog overspringshandler. Som i virkelig, virkelig, virkelig overspringshandler. I dag har jeg for eksempel ryddet op på mit værelse helt frivilligt (jeg er og bliver bare et rodehoved), drukket tusinde kopper med kaffe (hov ...) og læst alt for mange underlige blogge, som jeg egentlig ikke rigtig synes er interessante - I ved, de dér blogge, man aldrig læser, når man går igennem sit normale-blog-tjek, når man kommer hjem fra skole/arbejde, men som man kun går ind på, når man har tjekket alle de andre (for 27. gang og der ikke er flere indlæg! Skriv lige lidt mere - sagde hende, der aldrig selv opdaterer...).

Så ja. Begivenhedsrig dag.

Og hvad er det så, jeg ikke har lyst til? Well, det lyder dumt, men min biologiaflevering, den går mig virkelig på. Jeg forstår det virkelig ikke - og så er det altså ret svært at skrive en opgave. Suk! Og når jeg ikke kan finde ud af det... så har jeg bare virkelig svært ved at tage mig sammen til det. Har faktisk prøvet at tage mig sammen i tre dage nu (den skulle have været afleveret i mandags, hov) - og det er især på sådan et tidspunkt som nu, hvor jeg inderligt fortryder, at jeg valgte biologi på B-niveau. Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv, hvis jeg rent faktisk skal op i det til sommer.

Jeps - det er hårdt at gå i gymnasiet. Eller noget. Tror jeg laver noget mere kaffe - og tager jeg mig godt og grundigt sammen! Desuden - er der nogen, der kan fortælle mig, hvor man kan finde pæne gallakjoler henne på nettet? Gerne nogle, der er mønstrede/blomstrede/farverige og som ikke er alt for dyre. :)

3 kommentarer:

  1. Jeg købte min på Topshops hjemmeside, de har som regel nogle ret gode bud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Har kigget lidt derinde - men synes ikke rigtig, jeg kan finde noget :(

      Slet
  2. Jeg ved ikke, om du kender Asos.com, men de har i hvert fald et hav af kjoler - både blomstrede, farverige og mønstrede :)

    SvarSlet