fredag den 21. marts 2014

terminsprøveuge

Det trommer på min rude og det er fredag - det er jeg egentlig godt tilfreds med. Især fordi jeg nåede at komme hjem inden det begyndte at regne meget udenfor, hvilket betød at min printer kun blev minimalt våd. Men nu sidder jeg her med kaffe og en hund ved min side, og så er livet godt. :)



Jeg har haft terminsprøver hele ugen - om jeg er fan af det? Absolut ikke! Øv, hvor det er bare kedeligt at sidde i en kold, grå, uinspirerende sal og skrive side op og ned om noget, man egentlig ikke finde særlig interessant. Men jeg kom igennem det! Trods ekstrem uoplagthed, ondt i halsen og en lille smule sygdom oven i - ikke verdens bedste kombination, når man skal sidde i fem timer og skrive noget, som ens lærer forhåbentligt også synes er ligeså klogt, som man selv synes.
Nu er det heldigvis overstået efter endt tysk-terminsprøve i dag, hvor jeg endte med at blive mega paranoid over, om mine rettelser nu var rigtige og om jeg HAVDE rettet alt det, jeg havde rettet... Der var i hvert fald meget! Nok det længste, jeg i meget lang tid har skrevet på tysk. Og så er jeg heldigvis blevet frisk igen!

Efter sådan en lang uge er det dog meget godt, at man har en god weekend at se frem til (bortset fra jeg også har ret mange lektier for, men lad nu dét ligge); den byder blandt andet på bogbloggertræf arrangeret af den søde Eey, fødselsdag og så en tur i teatret med Katja, som jeg føler, jeg ikke har set i eeeevigheder. Helt trist. Men så er det godt, man har fået verdens bedste fødselsdagsgave af hende i form af billetter til Pigen med paraplyenerne på Betty Nansen Teatret, der skulle være en god blanding af teater, musik og kæææærlighed. Lige noget for mig! Og så ovenikøbet i det bedste selskab! <3

Men først! Bogbloggertræf i morgen! Var desværre ikke med sidste gang, så jeg glæder mig enormt til at se folk igen og bare snakke om bøger, spise kage og hygge mig, som man altid gør! Juuhu!

Håber I får en god weekend - og vi ses måske i morgen? :)

1 kommentar:

  1. det var sååå godt, at se dig til bloggertræf!! VINDER TEAM! :D ;D

    SvarSlet