lørdag den 8. marts 2014

TOUR DE BOGREOL

Man kan ikke undgå at blive inspireret af alle de bog-videoer, der dukker op her i blogland! Det kan jeg i hvert fald ikke. Synes det er så hyggeligt at se og lytte på folk, der snakker om bøger, og der er ikke noget bedre end at sidde og sukke over alle de bøger, der bliver vist og sidde og drømme om også at eje dem. Og hvor vil jeg hen med det her? Well, jeg vil da også være med! Så et par dage side satte jeg mig ned... og pludselig - så havde jeg også lavet en video! 

Normalt plejer jeg at lave videoblogge på engelsk på min youtube, så det var lidt spøjst pludselig at skulle snakke dansk, men jeg håber i hvert fald, at jeg ikke er alt for akavet og at I ka' li' den. Tænkte jeg kunne give jer en lille visning af min bogreol - nu hvor der er sket nogle ændringer på dét punkt. Men mere om dét i videoen. Desuden - hvis I har ideer til fremtidige videoer, så sig endelig til! :)



Ha' en rar weekend! Og husk at se melodi grand prix i aften!! 

4 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint indlæg, og en rigtig fin video. Det er altid lidt sjovt at se andres bogreoler ^^

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og ja, ikke? Jeg elsker at se, hvordan folk har arrangeret deres - især fordi jeg selv er alt for doven til at gøre noget ved det og bøgerne bare får tilfældige pladser :)

      Slet
  2. Fed video! Jeg har så længe overvejer en bogreol-video, men åh det virker så stort og besværligt :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Gøøøør det! Jeg vil gerne se din bogreol! ... synes ikke det var så besværligt igen, men okay - har heller ikke så mange bøger mere. :)

      Slet