torsdag den 3. april 2014

Mit liv

Mit liv består lige nu af to ting: En AT-opgave synopsis, der skal skrives færdig (og afleveret) og en snarlig køreprøve. Den sidste får I ikke noget at vide om... for har slet ikke lyst til at nævne mine evner inden for dét der hedder "at køre bil" her på bloggen. Det første vil jeg dog hellere end gerne snakke om, for JEG ER SNART FÆRDIG. Er det ikke fantastisk? Det synes jeg selv! Det er godt nok en opgave, der har været længe undervejs. Jeg kan ikke huske, hvornår vi fik det overordnede emne udleveret, men det føles som ekstremt lang tid siden. Mest fordi at man (læs: jeg) har tænkt på det i så lang tid... Men nu er jeg snart ved vejs ende! Eller - vi er. Skriver sammen med min veninde om sultestrejker og Kina i 1989. Det skal nok blive spændende at komme til eksamen i - godt, det man mest skal lægge vægt på er metode!

Derudover har jeg også formået at blive valgt til at være prøveeksamens-elev i historie her i går. Det gik ok (faktisk ret ok), men af en eller anden grund, så sidder jeg bare altid dagen før og er ved at gå helt i spåner over, om det hele nu er godt nok... Mig i en nøddeskal, egentlig. Så ved I dét. Men som sagt: Jeg kom, jeg så, jeg sejrede (eller hvad man nu siger) og nu har jeg én ting mindre at bekymre mig om sammen med AT og køreprøve (gisp!). Det er herligt!

Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er så tæt på at være færdig med gymnasiet. Det er SÅ vildt! Og meget, meget underligt. Jeg ved ikke, om jeg har sagt det før (det har jeg sikkert - min hukommelse er som en si i øjeblikket) - men selvom jeg er SÅ træt af det hele og SÅ klar på at komme videre... så er jeg også bare helt vemodig og trist ved tanken om, at man ikke skal se alle de folk, som man trods alt har kendt i tre år, hver eneste dag mere. Det bliver virkelig trist. Især fordi jeg er ret sikker på, at jeg ikke kommer til at se mange af dem igen - også selvom de har været en del af mit liv i 3 år. I hvert fald ikke så meget. Og for slet ikke at nævne så regelmæssigt.

Bum.

Så summa summarum: Jeg tænker ikke på andet end skole i øjeblikket (ret trist faktisk...), hvorfor bloggen er lidt stille. Men jeg skal nok vende tilbage igen! Rigtig, rigtig snart! For jeg har læst gode bøger, der fortjener en anmeldelse eller to. Og så har jeg noget pænt, jeg skal vise jer! :)

1 kommentar:

  1. "Det gik ok" - underdrivelse much xD

    Jeg kender godt følelsen af at ville være færdig med gymnasiet og så alligevel ikke pga. vennerne!
    Men Becs lad os lige blive ved med at ses for altid :l ! <3

    SvarSlet