tirsdag den 15. april 2014

Og vi prøver igen!


I dag er en herlig dag! Hvorfor? Fordi solen skinner, himlen er blå og min bog er grøn og mega wicked. Jeg har været igang med den i virkelig lang tid (siden sommeren 2012, tror jeg) - men nu vil jeg gerne læse den færdig! Det er jo ikke fordi, den ikke er god; den er bare lidt langsom og jeg kan ikke vænne mig til, at der slet ikke er nogen, der synger i den som i musicalen, der er baseret på Gregory Maguires bog. Derudover er der frygtelig mange navne at holde styr på... og personer, som jeg ikke kan huske hvem er, fordi det er så lang tid siden, jeg sidste gang læste i den.

Omvendt er det også rart at lære Oz lidt bedre at kende, og så tænker jeg, at jeg jo passende kan læse The Wizard of Oz, når jeg er færdig med den, ikke? Så lidt win-win er det vel egentlig. Også selvom der ikke er noget sang (ja - snøft, det går mig meget på!).


Så jeps - endnu engang bliver der bekræftet, at ferien står i musicalsnes tegn OG at jeg simpelthen læser alt for mange bøger på samme tid. Mon det er derfor, jeg aldrig når mine læse-mål hvert år?

2 kommentarer:

  1. Nøj, du tager gode billeder! Jeg elsker det nederst. Yndigt.

    Og så vil jeg også virkelig gerne læse Wicked. Engang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Hvor er du sød :)

      Indtil videre er den meget god, men som nævnt i indlægget - også lidt langsom. Og tung. Man skal ligesom være i det rigtige humør for at læse den og virkelig gide at leve sig ind i universet...

      Slet