søndag den 6. april 2014

Rebecca i Eventyrland, eller I ved ...


Bedre sent end aldrig - er det ikke dét, man siger? I hvert fald var jeg for små to uger siden til bogbloggertræf for at snakke med alle de sødeste læseheste, quizze til den store guldmedalje i form af Jeopardy (og vinde - se lige min flotte bog på ovenstående billede, som Saxo havde været så søde af sponsorere!) og spise en masse lækker mad på meget fin service fra Dreamparty! Det gjorde i hvert fald kun oplevelsen bedre - især den dér deltaje med, at mit hold vandt! Go team!

Det var som altid virkelig, virkelig hyggeligt. Jeg var desværre ikke med sidste gang, det blev holdt - men det gjorde ikke noget, for det her var mindst ligeså godt som alle de forgange, jeg har været til og det er altid sjovt at snakke med folk, som man normalt kun snakker med over nettet. Håber virkelig ikke, jeg har givet et dårligt indtryk af mig selv... I så fald har det ikke været med vilje (er det nogensinde dét?).

Der var Alice i Eventyrland-tema, og selvom jeg vist aldrig rigtig har læst bogen eller set nogle af filmversionerne for den sags skyld, så var det virkelig sjovt og tager hatten af for de søde arrangører Eey og Mathilde - for det var virkelig, virkelig gennemført og en virkelig god idé. Og nu med min vundne bog, så har jeg faktisk ikke rigtig mere en undskyldning for ikke at læse bogen og finde ud af, hvad det hele egentlig handler om... eller okay, det er ikke fordi, jeg rent faktisk havde en undskyldning for det før - jeg er bare en lille bitte smule doven, lidt travl og så har jeg gang i så mange andre bøger på én og samme tid, at jeg slet ikke kan finde hoved og hale i det hele. Måske jeg rent faktisk burde se at få styr på dét punkt i mit liv. En dag.

I hvert fald: Mange tak for en super go' dag til alle, der var med (også selvom det er to uger siden og jeg er virkelig langsom)! :)

1 kommentar:

  1. Åh, det ser så hyggeligt ud, det blogtræf - det er så fint med Alicetemaet.

    - Anne

    SvarSlet