lørdag den 19. april 2014

Sol, solbriller og glade dage og alt det dér



Engang gik jeg kun med lyserøde solbriller - mest fordi at ham dér Darren Criss gjorde det og jeg ret godt kunne kan lide ham. Men så pludselig en dag slog det mig: Lyserød er ikke rigtig min farve. Altså, jeg synes lyserød er pænt og mine solbriller, jeg har fået af min søde veninde, er altså også virkelig pæne... men det var bare som om, at det ikke passede. Så jeg gik på Amazon og wupti - så havde jeg fundet ét par nye solbriller pour moi. Som jeg er meget stor fan af - jeg føler mig så dejlig voksen, når jeg render rundt med dem... Haha! Og som en lille bonus, så bliver min verden bare meget pænere, når jeg har dem på: Det hele bliver badet i et orange skær, der kun gør glad. 

Så i dag har jeg været sådan rigtig glad! Ikke nok med, at verden har været i så pæne farver, så har jeg også været en tur på havnen og spise is med min mor, læst en hel masse og drukket kaffe på terrassen. Jeg er i hvert fald godt tilfreds! 

Håber I også har nydt solskinnet. Og har pæne solbriller. 

2 kommentarer:

  1. Jeg ved godt, at det er ved at være noget tid siden du lavede dette indlæg, men jeg faldt lige over det igen.
    Jeg ville egentlig bare gentage mig selv og sige, at man bliver så fandens glad af dine billeder. Altid så smilende! Og så er det også virkelig en fornøjelse at følge med her på bloggen! Ikke at det er noget nyt, men det skader vel ikke, at nævne det en gang i mellem.

    - Cecilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, Cecilie! Seriøst, det er lige, hvad jeg har brug for at høre. Tusind tak! <3

      Slet