fredag den 23. maj 2014

Fest og farver og farveller

Så så man lige mig med fuld fart fremad og intet tid til at skrive blog - eller, det er løgn, for - som nævnt i sidste indlæg - er karakterræset jo ovre og jeg skal aldrig tænke på lektier mere. Men så var der lige en masse søvn, der skulle indhentes, en sidste officiel skoledag, der skulle fejres med manér - og som var rigtig, rigtig sjovt, men også gjorde mig endnu mere træt og gjorde, at jeg sov endnu mere indtil jeg i mandags trak i mit fineste kostume og drog mod sidsteskoledagsmorgenmad hos en sød klassekammerat. Og sådan sluttede ikke blot verdens længste sætning her på bloggen, men også min allersidste skoledag på mit dejlige gymnasium.


Jeg var klædt ud som Find Holger (jeg ved det godt - mega originalt! Eller, måden hvorpå jeg havde sammensat det var i hvert fald. Hvad sker der for alle de købe-kostumer!?) og det kunne ikke have været en meget bedre dag! Efter morgenmadsspisningen tog vi hen på skolen, hvor vi løb ind i alle klasseværelser og kastede med alt for mange karameller efterfulgt af én stor vandkamp (og ja, det var på dét tidspunkt, hvor solen IKKE var begyndt at skinne endnu - heldigvis gjorde den dér senere) og noget fodbold mellem 3.g'ere og lærere, hvorefter folk drog mod parken, solen endelig skinnede og min næse blev rød og jeg blev glad. Altså indtil mine veninder og jeg tog hjem mig til mig og jeg også blev lidt træt - men også glad og så tog vi bare en lur og videre hjem til en anden veninde til endnu mere fest og endnu flere farver.
Dagen efter blev brugt på at sovesovesove, pleje ømme fødder (ved at sove, naturligvis) og prøve at få min stemme igen - er der nogen, der har set den!? Den er blevet lidt væk. Hov.

Så alt i alt - en successfuld sidste skoledag! Bortset fra jeg skal op i mundtlig historie og mediefag og jeg græder lidt ved tanken. Heldigvis er der kun lidt over en måned til, at jeg får min hue på! 25/06 - mark the date, folkens!
Hvor har - og er - jeg dog været glad for min klasse, og jeg kan slet ikke forholde mig til, at jeg ikke kommer til at se dem 5 ud af ugens 7 dage mere... Det bliver SÅ underligt og nøj, hvor jeg kommer til at savne folk. Heldigvis ses vi til den allerbedste vogntur og dimmension; men det bliver nok bare aldrig helt det samme. Og nå ja, så har vi jo også set hinanden til de skriftlige eksamener i dansk og engelsk i den her uge og i næste uge. Jeg tror, det er gået ok - men nu må vi se. Man ender altid med at sidde og stirre sig blind på det man laver og så afleverer man opgivende sin stil i de sidste minutter uden helt at være trilfreds. Til gengæld har jeg kun tysk tilbage af de skriftlige nu og så må jeg vist hellere til at koncentrere mig om de de mundtlige, så jeg kan få den dér hue på med maner! Nøj, dét bliver godt!

Håber I har det dejligt!

2 kommentarer:

  1. Søde beccis!

    Hvad/hvem skal hende der er klædt ud som en slags superhelt forestille? :s

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du selv være! ;)

      Hvilken en af dem mener du? Der var mange superhelte dén dag! :P

      Slet