tirsdag den 27. maj 2014

Jeg skal på Roskilde

Som i Roskilde festival. Nøj, det bilver godt! Min veninde og jeg var til informationsmøde til dét, vi skal arbejde med på festivalen, for le'ts face it, at få en gratis billet og ha' et sjovt arbejde på festivalen - det er faktisk ret win-win! Vi skal stå og sælge det officielle merchandise, snakke med folk og hygge os; det gjorde vi i hvert fald sidste år, så forventningerne er høje! Men det gør ikke noget, for de kan helt sikkert indfries, og jeg er ret sikker på, at det bliver ligeså godt som sidste år! For dét var godt.

Nå, men hvorfor fortæller jeg alt det her? Jo, det er fordi, vi har fået vagtplaner og vores vagter er ret gode - så gode, at jeg løb rundt i hele huset i går og smilte og var helt igennem glad! Det bliver godt, for jeg kan både se Blaue Blume, Bastille og ! Alle de tre, jeg allerhelst vil se! Snak lige om lykke! Så gør det altså slet ikke spor, at jeg har en nattevagt fra 22-07 den allersidste dag på festivalen, når jeg kan høre yndlingsmusik og være sammen med mine yndlingsmennesker! <3






Woop, woop!

3 kommentarer:

  1. Hey, så kan det være vi ses derovre, jeg skal også afsted også som frivillig.
    Jeg skal dog stå i en pizzabod og sælge mad til alle hippierne hele ugen. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor godt! Ja, hvem ved? Sig i hvert fald endelig hej, hvis du ser mig - det er så hyggeligt sådan noget! Jeg står i Merchandise-boden i bycenter West tre af dagene :)

      Slet
  2. Jeg skal afsted med Muskelsvindsfonden.
    De har flere forskelligeboder rundt på pladsen, både burger og pizza. Jeg har vagter hele ugen med mellemrum. Jeg skal stå i en pizzabod ved skater området. :)

    SvarSlet