onsdag den 28. maj 2014

Rebecca - nu med facts

Nu hvor det er læseferie og der ikke sker noget videre interessant i mit liv (okay, det gør der faktisk - jeg sad og så Wicked med min veninde i dag. Gotta love 'em bootlegs! Og bagefter kørte jeg en tur med min mor og sang med på radioen) tænkte jeg, at jeg ville berige jer med lidt ligegyldige facts omkring mig selv. Det er ikke noget, man kan bruge i Trivial Pursuit, men forhåbentligt kan det give et bedre billede af, hvem jeg er. Eller måske skræmme jer væk? Håber mest på det første.



  1. Mit vækkeur ringer altid klokken 6.30 om morgenen. Alligevel ender jeg altid med at stå op 7.30 og stresse vildt meget… Godt jeg har læseferie nu!
  2. Jeg skeler ret meget på mit højre øje og det gik mig engang så meget på, at jeg altid skar halvdelen af mit ansigt ud af billeder, for folk ikke skulle se, at mit ene øje sad helt ovre i den anden side, mens det andet kiggede lige ud. Nu er det vist bare blevet en del af mig – og nå ja, hvis det sidder sådan helt-helt ude i højre øjenkrog så er det bare fordi jeg er meget træt. Eller fuld. Haha!
  3. Jeg kan ikke lide spinat og underligt nok får vi bare altid spinatlasagne til aftensmad (eller - det synes jeg i hvert fald)… Til gengæld kan jeg rigtig godt lide kylling og der går ikke én dag, hvor jeg ikke siger, at jeg godt kunne spise kylling. Eller laks. 
  4. Jeg blev født 2,5 måned for tidelig. Ved ikke hvor ”fun fact” det egentlig er – for jeg tror faktisk ikke, det var en særlig sjov tid for mine forældre med to små tvillingepiger, der lå i kuvøse.
  5. Jeg kan rigtig godt lide gode kuglepenne (I ved – dem, hvor man bare automatisk skriver pænt, når man bruger dem)… Min veninde påstår, jeg er lidt af en kleptoman, når det gælder dem. Det er jeg måske egentlig også, men omvendt - mine håndskrevne noter nyder godt af det!
  6. Er stor fan af penge – men af en eller anden mystisk grund, så har jeg bare aldrig rigtig nogle!? Jeg forstår det simpelthen ikke…
  7.  Jeg har alt for mange yndlingssange og bliver tit drillet med det… Jeg kan da ikke gøre for, der bliver lavet alt for meget godt musik her i verden! 
  8. Jeg elsker at synge - helst musicals og helst noget fra Wicked. Tit tager jeg mig selv i at stå midt i et bad og skråle "For Good".
  9. Jeg er hunderæd for balloner og kan nærmest gå i panik bare ved synet af en; det kan godt være, de er flotte, men nøj, hvor kan jeg bare ikke lide, når de springer. Og let's face it: Det gør de på et eller andet tidspunkt! 
  10. Jeg er B-menneske med STORT B og har svært ved at fungere uden kaffe - noget, som min skoles kaffeautomat vist har nydt ret godt af. Ikke fordi kaffen er vildt god, men fordi det er umuligt at holde sig vågen i to morgentimer med biologi. Suk. 

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode fun facts! Jeg synger også altid sange fra musicals (eller Disney - okay eller radioen ;D )! Og det er da sjovt med de penge, når du nu endda er fan af dem :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét er bare bedst at synge musicals i badet! Disney er jeg også ret stor fan af - jeg kan ret godt lide Den Lille Havfrue... så er man ligesom også i det rette element! ;)
      Ja, ikke? Det synes jeg også! Jeg forstår det ikke....

      Slet
  2. Et æble om morgen skulle kvikke bedre op end kaffe, og så ind med kaffen senere på dagen n__n

    SvarSlet