lørdag den 14. juni 2014

Limit to your love

Hurra for livet! Sådan rigtig-rigtig hurra! Jeg er nu officelt færdig med mediefag og sikke en følelse! Det har lidt være dét fag gennem hele 3.g, der ALTID lå i morgentimerne og som jeg af en eller anden underlig grund sjældent var til stede i fordi, well, jeg "sov over mig". Hov. Ikke verdens bedste arbejdsmoral, men hvad kan man gøre, når man er træt gymnasieelev.

Pointen er, at jeg nu er færdig efter endt eksamen i går. Det hele gik, som det skulle og jeg kom igennem - uden at trække noget som helst, der havde at gøre med dokumentar-genren. Snak lige om at være lettet!
Jeg kom op i nogle musikvideoer, jeg skulle analysere og jeg blev vildt glad. For vil I høre det allerbedste? Én af musikvideoerne var af en af mine absolut yndlingssange:

Limit To Your Love af James Blake! 



Nøj, hvor var jeg glad. Så gør det altså ikke noget, man skal sidde og analysere musikvideoer i en hel time, når dén er blandt. Er helt overbevist om, at det var dén, der gjorde, jeg endte med et fint ti-tal og et humør, der sted med 100%! Wehu!

Bagefter susende jeg i gågaden med min veninde, spiste en is, traskede hjem til mig selv, tog en lur, spiste et stykke jordbærkage, drak en kop kaffe og drønede ved aften-tid mod min venindes fødselsdag og endnu mere godt humør (og kaffe <3).

En ret så vellykket dag, hvis jeg selv skal sige det! :)

1 kommentar: