onsdag den 4. juni 2014

(Semi) rundvisning

Der er sket så meget siden sidst - ikke nok med, at det er blevet juni og det officielt er sommer (juuhuuu!), så er jeg også flyttet. Med min mor og søskende, altså. Nu bor vi lidt længere væk fra centrum, men stadig i samme by og det er egentlig helt, helt fint - jeg er glad og er så småt begyndt at føle, at det er her, jeg har hjemme nu. Det er rart endelig at være fri for den dér undelige hov-bor-jeg-nu-her???-følelse.

Den gode blogger ville nok havde sagt det noget før; måske endda skrevet det for de måneder siden, hvor jeg fandt ud af det, men omvendt - jeg er ikke den bedste blogger i øjeblikket, så synes jeg er undskyldt. Især når jeg også burde sidde og læse til mediefagseksamen lige nu, men egentlig ikke rigtig føler for at gå igang. Jo, jo - det er faktisk meget spændende, men det er bare det dér med at finde papirerne frem og rent faktisk gå igang, der er svært.

Så fordi jeg ikke rigtig kan overskue noget i øjeblikket og overspringshandler for vildt, så kan I lige få nogle billeder fra mit nye værelse. Det er så rart, så lyst og så fint og mig. Også selvom det tog hundrede og et halvt år at plads til alle mine bøger på min bogreol og jeg måtte indse, at det nok ikke kom til at ske, hvorfor der også ligger 50+ bøger inde i mit skab... Suk. Livet som læser - det er dælme hårdt!

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker, at du allerede har Rebeccafiseret' den med roderi und so weiter :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mig??? Rod??? Det forstår jeg slet ikke, du siger! ;)
      Tænkte, at jeg hellere lige måtte vise, hvor menneskelig jeg egentlig er... Haha!

      Slet
  2. Det ser ud til at være et dejligt lyst værelse! :) Det er jo altid et problem med plads til bøgerne, synes altid det skærer lidt i hjertet, når jeg skal gemme nogle af mine væk, men der er slet ikke plads til alle i min reol...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lavede en lidt overfladisk sortering og valgte, at alle dem, der ikke så "pæne" ud, skulle i skabet + dem, som jeg ikke læser mere, men som jeg godt kan lide at have (alle mine gamle fantastybøger, jeg læste, da jeg var mindre) :)

      Burde få en større reol... men samtidig, så synes jeg også bare det fylder så meget og bliver så uoverskueligt. :)

      Slet