mandag den 29. september 2014

Mandagstanker når de er bedst

Ingen musical mandag i dag (haha, som om I forventede det), men til gengæld kan jeg annoncere, at det er national coffee day! Jeg er ikke helt sikker på, om det kun gælder amerikanerne eller om vi danskere også må være med, så for at være på den sikre side, har jeg drukket fire kopper kaffe i dag. Så kan det kun blive en god dag! Også selvom det er mandag.

Det kan godt være, jeg nu går på universitetet, men den dér mandag er og bliver bare aldrig nogensinde min yndlingsugedag. Det er som om, at når det er mandag, så skal alt gå galt. Se fx på i dag: Snoozede alt for længe, spildte næs-kaffe (ja, sådan staver man det altså! Siger vi.) udover hele køkkenbordet, nåede ikke det tidlige tog og måtte tage det senere, der (selvfølgelig) var forsinket og åbenbart ikke kørte til Nørreport, så jeg måtte forbi hovedbanen, inden jeg lige med nød og næppe nåede min metro og kom til time, der 1.) var kedelig og 2.) bare var kedelig. Og som prikken over i'et spildte jeg også kaffe udover mig selv i dag. Heldigvis var mit tøj sort og man kan ikke rigtig se kaffepletter på strømpebukser. Det' god tænkning! Selvom det stadig var dumt.

Men udover dét - så går det hele faktisk ret så godt! Jeg kan godt mærke, at jeg lige skal ind i en rytme og lære at tage mig sådan godt og grundigt sammen. Men det er spændende, jeg kan godt lide at lære en masse om teater (selvom jeg ikke er den største fan af kulturteori, som var førnævnte time, jeg havde i morges) og jeg har det generelt bare rigtig godt. Der sker noget hele tiden, hvilket er rart, men vist også går lidt udover bloggen - undskyld! Håber I bærer over med mig, hvis I da stadig læser med og ellers bare, at I har haft en lidt bedre mandag. Og I får en god uge, naturligvis!


Dagens outfit, præ-kaffespild.

1 kommentar:

  1. Eij jeg elsker dine indlæg, ligegyldigt hvor sporadiske de er!

    SvarSlet