onsdag den 17. september 2014

This is all yours

Jeg er normalt ikke en person, der bander og når det en sjælden gang sker, så er det enten fordi noget, er virkelig skidt eller virkelig godt. I dag er det på grund af sidstnævnte, for for helvede, hvor er Alt-J's nye album THIS IS ALL YOURS bare helt igennem godt.

Ja, ja - jeg ved det godt. Jeg siger det om alt nyt musik, jeg finder, men det må vel bare betyde, at jeg har en god smag, ikke? Det synes jeg i hvert fald selv og af dén grund (eller bare det faktum, at albummet er fængende som bare pokker), så har jeg haft Alt-J's This is all yours på repeat siden det udkom her i september! Og ved I hvad? Så er det jo meget heldigt, at min veninde og jeg skal til deres koncert i Danmark til februar næste år. Snak lige om at tælle dage og glæde sig til at opleve deres musik live - og ikke mindst synge med på disse to:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar