torsdag den 16. oktober 2014

Et lille skridt for menneskeheden, et stort for... mig?

Der sker sørme så meget, når man pludselig får sådan en efterårsferie serveret. Ikke nok med, at jeg (næsten) har fået indhentet al den søvn jeg af uransalige årsager, ikke har fået siden jeg startede på uni (er det lektierne? Eller er det alle de overspringshandlinger, jeg laver, der gør, at jeg sidder og læser dem til langt ud på natten? Ingen ved det), så har jeg også lavet en masse produktivt! Som fx at sidde og se Masterchef og diverse andre madprogrammer hele dagen igår, ikke aflevere min biblioteksbog, selvom sidste afleveringsfrist var for lang tid siden, spise, drikke alt for meget kaffe og farve hår:


Ja - vildt, ikke? Nu er jeg ikke mere Rebecca - hende med det røde hår. Nu er jeg bare Rebecca, hende der farvede sit røde hår brunt. Ved nærmere eftertanke ved jeg faktisk ikke, hvilken titel, der er bedst have, men jeg ved dog, at faktisk er ret vild med den dér farve. Udover jeg selvfølgelig lige skal vænne mig til det og mit indre billede af mig selv (don't we all have one? ...) skal opdateres. Det plejer lige at tage et par dage. Eller måneder. Eller år. Hvem ved? Måske farven er falmet og vokset ud til den tid - ingen ved det!

I mellemtiden nyder jeg dog ikke at have udgroninger mere. Og dét er et plus i mit liv. Og ja - chocker.... mit hår har aldrig været sådan virkelig-vildt-naturligt-rødt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar