tirsdag den 11. november 2014

Ed Sheeeeeeeran!

Hurraaaaaa! Endelig oprandt dagen! Kan I huske dengang, jeg skrev det dersens blogindlæg, hvor jeg fortalte, jeg havde fået billetter til Ed Sheeran? Ja, det var tilbage i april! APRIL! JEG HAR VENTET SIDEN APRIL! Og nu er dagen her endelig, hvor min veninde og jeg drager mod Forum for at lytte til den alt for dejlige Ed Sheeran og hans dejlige, dejlige musik og jeg kunne ikke være mere spændt! Det bliver alt for vildt, altså!

Min veninde og jeg blev veninder lige før dengang, hvor Ed Sheeran skulle spille i Store Vega tilbage i 2012, tror jeg, og jeg gik rundt i vildt lang tid og var herre misundelig på hende, fordi hun skulle afsted og jeg ikke skulle, fordi jeg havde opdaget ham dér den rødhårede musiker alt, alt for sent. Så lige siden dengang har jeg gået og ventet på, at han udgav et nyt album, så han kunne komme rundt i verden igen og mest af alt besøge mig (læs: København - men ville ønske det var mig).

Ham dér Ed Sheeran han er sgu en god én. Han har gjort mit selskab i mange dumme situationer i mit liv. Jeg nævner i flæng: Skriftlig engelskårsprøve, danskårsprøve, tyskårsprøve, skriftlig engelskeksamen, danskeksamen og sidst - men ikke mindst - skriftlig tyskeksamen. Og nå ja, så må vi heller ikke glemme DHO, SRO og SRP. Og alle mine morgenlige cykelture i skole når det var mørkt. Og dengang, hvor jeg skulle sidde og lave historiesynopsis til historieeksamen og opdagede, at hans nye album var udkommet et par dage før (dårlig fan? Nah!) og min dag bare blev meget bedre, selvom jeg rent faktisk var vildt nervøs og vidste, jeg skulle op til eksamen dagen efter og det var min sidste eksamen allernogensinde i gymnasiet og jeg bare skulle gøre det godt!
- Så ja, han har faktisk været med mig i pænt mange dårlige situationer og bliver nok lidt sådan en musiker, jeg kan kategorisere som ham, jeg lyttede til 24/7 i min søde gymnasietid. (Ligesom Taylor Swift var hende, jeg lyttede til de sidste år af min folkeskole.) For min gymnasietid blev nemlig sød - det var som om, at hvis jeg bare trykkede 'play' på én af hans sange, så blev jeg automatisk i godt humør. Og det gør jeg altså stadig, hvorfor jeg glæder mig alt, alt for meget til i aften - som nævnt før.

Så i dagens anledning - og fordi jeg overspringshandler totalt og burde være godt igang med en opgave til faget kulturteori (ja, navnet siger sig selv) - får I lige et par af mine alleryndlingssange fra ham den søde Sheeran:


Og nå ja, så min allerallerALLERALLERALLERALLER yndlings - Give Me Love der i skrivende stund har over 250 afspilninger i mit iTunes og som jeg stadig kan blive ved med at høre på repeat igen og igen og igen, fordi den bare er god! Årh, hvis han spiller den i aften, tror jeg måske lidt, jeg kommer til at fælde en lille tårer... (Eller som min veninde skrev til mig - jeg vædder en 10'er på du kommer til at tude - ja, ja...):


Ha en fantastisk dag! Nu vil jeg spise et stykke chokolade, drikke en kop kaffe og dræbe ét styks opgave, så jeg kan være sådan rigtig rigtig glad i aften og ikke tænke på dumme lektier... Vi ses! 

2 kommentarer:

  1. VI SES POMFRIT!!! :DDDD (Jeg ved ikke hvad der skete med 'pomfrit', det må være min begejstring der gjorde det)

    SvarSlet
  2. JA VI GØR! Og hvis vi ikke gør, haha, så vinker vi bare til hinanden i Forum .... hvis man da kan dét! JEG GLÆDER MIG SÅ MEGEEEEEET!

    SvarSlet