mandag den 17. november 2014

Gode ting der er sket i dag

1.) Jeg har fået verdens fineste og rødeste og pæneste jakke ind ad døren - tænk at man kan blive så lykkelig for sådan noget, eller, nej, vent. Lad mig omformulere: Tænk at jeg kan blive dét! Hvis man havde spurgt mig for to år siden, om jeg havde lyst til at at købe en ny jakke til mig selv, havde jeg nok svaret nej og købt bøger for pengene istedet.

2.) Jeg har snakket med én af mine to savnede veninder, der er ovre på den anden side af jorden i det New Zealandske. Er man en nederen veninde, hvis man tæller dage ned til, de kommer hjem igen? Det er jo bare fordi, jeg savner dem (lidt meget).

3.) Jeg sendte en sms. Jo, jo - det er dælme store sager, kan jeg godt sige jer!

4.) Jeg faldt IKKE i søvn i teaterhistorie i eftermiddags. Til gengæld kom jeg så til at sove over mig i morges, fordi jeg slet ikke kunne falde i søvn igår aftes (Damn you, gadelampe der lyser gennem mit vindue - sagde vi (nej, det har absolutet intet at gøre med mine absurd latterlige sengetider - sagde vi)) og gik glip af kulturteori. Det er ikke mit yndlingsfag, men mit gamle gymnasiehjerte får alligevel lidt dårlig samvittighed over at gå glip af en time.

5.) Fik kage af min søde studiegruppeveninde - hurra for gode mennesker!

P.S. Her er min nye jakke:


1 kommentar: