mandag den 3. november 2014

Klokken 23.02 (af mangel på bedre overskrift, I ved)

Hvis I har mulighed for at lytte til P6 BEAT - så gør det lige. Helst om natten. Deres natradio er noget af det allerbedste, der findes, og har kørt non-stop hos mig siden jeg fik min radio i fødselsdagsgave tilbage i marts og har været mit soundtrack til livsfundering, eksamenslæsning og læseeventyr. Ret fint, hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg jo).

Så fordi det er ved at være aften og alt det dér, får I lige tre favoritter:







Mit liv i øjeblikket kører lidt i ring og måske det egentlig er derfor, jeg ikke rigtig skriver noget herinde. Det er som om, det hele er gået op i læsning og stress over en eksamensopgave i kulturteori, der meget snart skal afleveres og som jeg har en idé om, hvordan skal se ud, men som jeg ikke er gået igang med endnu. Det er lidt dumt, men omvendt, så er det også bare mig i en nøddeskal. Jeg har dog besluttet, at jeg giver det hele en skalle i weekenden, så den er ude af verden! Satser jeg i hvert fald på.

Og så er der vist ikke så meget andet spændende at berette om. Udover at min hund har spist mit hukommelseskort til mit kamera, selvfølgelig. Hvor alle mine billeder fra min ferie i London i sommeren med min mor og lillebror var på. Og klog som jeg er, havde jeg slet ikke lagt dem ind på min computer - for jeg plejer jo altid at have styr på det dér lille kort og nej, min hund kan da slet ikke hoppe op og tage det fra mit skrivebord. - Selvfølgelig kan hun det. Åbenbart. Så nu har vi kun minderne tilbage og et par billeder hist og her på hver vores respektive telefoner. Det er bare ikke helt det samme som spejlreflekskamerabilleder af Harry Potter-studierne og Stonehenge, vel?

Til gengæld fandt jeg her forleden mit andet hukommelseskort, fordi jeg skulle bruge det til noget Halloween-fest jeg skulle til, hvor det er blevet lidt en tradition, at jeg tager kamera med. Eller noget. Anyway, på mit gamle kort lå der en masse gamle billeder fra to år siden, tror jeg næsten, det må være. Dét var lidt sjovt med masser af billeder af mine veninder og fra en famøs musicalaften, jeg engang holdte, hvor ingen rigtig gad at se musicals, men hvor vi alligevel alle fem klemte os sammen på mit lille værelse med madrasser, dyner, kage, te og chokolade og havde noget nær verdens bedste aften og nat. Indtil vi fik at vide af min kære mor, at vi larmede og vi skulle gå i seng. - Det er lidt sådan nogle stunder, der gør én sådan rigtig-rigtig glad at få genopfrisket. I ved - en lille lykkeindsprøjtning i form af glemte billeder på endnu mere glemt hukommelseskort.

Og billeder fra Halloween? Well, jeg kan fortælle, at jeg var rigtig fin og I kan kigge på min instagram, hvis I er nysgerrige (hint: hedder rebeccamvj). Synes selv, jeg var en fin én, men min veninde (på et af billederne, der kan findes derinde) var dog en del flottere og lidt sejere i hendes kostume. Det er hun altid, synes jeg. Sådan lidt mere kreativ - men det skal der også være plads til!

Ha' en rar aften/nat/something! Jeg skal til tandlæge i morgen. Har ikke rigtig lyst - men så er det jo godt, jeg kan fejre et (forhåbentligt) veloverstået besøg med en hel dag fyldt med forberedelse af oplæg til faget teaterhistorie... Hurra, hurra og godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar