lørdag den 27. december 2014

Glædelig jul


Julen kom pludselig over os og nu er den forbi. Det gik godt nok stærkt, og er ikke sikker på, jeg sådan rigtigt nåede at komme i rigtigt julehumør det her år - men kirke, Disneys juleshow og verdens bedste familie hjalp gevaldigt på det juleaften. 

Aftenen blev brugt hjemme i vores lille hus med min mor, søskende, mormor, morfar og onkel og det var nok noget nær verdens hyggeligste aften. At jeg så også fik god mad og gode gaver; det gjorde den blot endnu bedre! En ny telefon er nu i min besiddelse (R.I.P gamle telefon - men du trængte godt nok også til at få fred og ro) sammen med en ny skjorte (se billede!), lidt mere tøj og andet rart. Og som om det ikke kunne blive bedre, så var verden dækket af det fineste, hvide tæppe, da jeg vågnede op første juledag. At jeg så senere skulle ud i det og frøs mig selv halv ihjel - well, det vælger vi lige at overse... ik'?

Jeg håber, I har haft en ligeså god jul som mig, men at I - for jeres egen skyld - har været i lidt mere julestemning - og at I har fået lige dét I ønskede jer. Jeg har spist julemad tre dage i træk - så dét har jeg i hvert fald. Har man brug for mere end julemad i livet? Jeg tror det ikke! ;)

Og så har jeg vist ikke flere undskyldninger for ikke at gå igang med min eksamensopgave...

4 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul!

    Og åh, de eksaminer... Min januar bliver ulidelig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde, søde Rikke! :)

      Ja... Suk! Heldigvis har jeg kun én, der skal afleveres i starten af januar. Men gruer allerede for næste jul. :P

      Slet
  2. Lyder som en dejlig jul :) men ja, den gik alt for stærkt!

    SvarSlet