tirsdag den 16. december 2014

Overspringshandlinger; så mødes vi igen


Hvorfor er det altid, at man har allermest lyst til at sætte sig ned foran sin computer og skrive et blogindlæg, når man inderst inde godt ved, at man burde sætte sig ned foran sin computer, åbne et worddokument og i hvert fald prøve at skrive noget klogt til en opgave i stedet? Ja, jeg forstår det i hvert fald ikke!

Til gengæld har jeg lige lavet verdens bedste kop kaffe (det sker alt for sjældent) og prøver at vågne - der var vist én*, der kom til at gå alt for sent i seng og stå alt for sent op. Kender I det, hvor man pludselig ender på youtube midt om natten? Det er lidt som om, at når man først er havnet der, så er det meget, meget svært at slukke computeren. Man skal jo altid lige se den næste video... Det sker vist lidt for tit for mig.
Men jeg har altså en god grund til at have siddet oppe den halve nat, for jeg havde det alt for sjovt over DEN HER video. Jeg mener - hvad sker der lige!?!! Og nej - spørg mig ikke, hvordan jeg faldt over den; det er også mig en gåde. Men nu har I i hvert fald også overspringshandlings-materiale, hvis I nu også sidder i samme situation som mig...

Godt der er lang tid til den 5. januar - så har jeg tid til at lave endnu flere overspringshandlinger! Hurra! Og i aften skal jeg i teatret med sød veninde fra studiet! Det kan kun blive godt!

*mig

2 kommentarer:

  1. Haha, youtube kan være farlig at gennemsøge om natten :p Eller mofibo-appen med tons af bøger - vips, så er kl. 03.15.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hørt! - men omvendt... et eller andet skal man jo bruge sin tid på - og man kan sove, når man bliver gammel (siger jeg i hvert fald til mig selv)...

      Slet