onsdag den 7. januar 2015

Vær velkommen 2015



Så blev det 2015 - farvel til 2014; året hvor jeg blev student, fik kørekort (om sider!), var lidt ked af det, var lidt glad, spiste is, sagde farvel til tre år på verdens bedste gymnasie, kiggede fremtiden i øjnene, lærte en masse om mig selv, fik nye venner, startede på universitetet, så en masse teater, elskede musicals endnu højere og lærte at sætte pris på at få klippet mit pandehår. Og jeg har sikkert glemt et eller andet, men summa summarum: Jeg har været glad for 2014, men er også ret vild med, at vi nu er i 2015.
Ikke nok med, at jeg har fået afleveret min eksamensopgave (med blod, sved og tårer - overvej lige hvor stresset man bliver, når man ikke kan finde ud af at gemme den skide forside, så ens ændringer bliver gemt (ARGH!!!) og der er 10 minutter til man skulle aflevere... næste gang går jeg igang i bedre tid! Basta!), så kommer der også til at ske store sager lige om lidt - der er eventuelt en lille fugl (læs: mig), der flyver fra reden. Og om jeg er klar til det? Det må tiden vise!

Men jeg er helt sikker på, det hele nok skal komme til at gå - jeg hoppede trods alt ind i det nye år med mine allersødeste veninder i hånden og ved min side, og det er svært at forstille sig noget, der kunne være en bedre start end dét. Og nu har jeg juleferie (januar-ferie?) helt til februar og kan lave lige dét, jeg har allermest lyst til; jeg planlægger at læse en masse, måske se lidt mere bagedyst (bare fordi man ikke kan se dét program nok gange! <3), være sammen med søde mennesker og prøve at slappe af inden næste semester starter. Det tror jeg, jeg har brug for; det er som om, der har været lidt for meget at se til det sidste halve år. Eller måske faktisk bare hele året.

Jeg starter ud med at læse i Son of a Witch af Gregory Maguire (verdens bedste titel!), der er nummer to i serien, som musicalen Wicked er baseret på. Første bog havde jeg det egentlig lidt "meh" med, men alligevel var der et eller andet ved den første, der fik mig til at købe næste bog - det kan være jeg finder ud af, hvad det er i denne...

Håber I er kommet godt og sikkert ind i det nye år! Og hey; tak fordi I læser med! <3 Om tre dage fylder denne blog jo faktisk 1 år - hold nu helt op, hvor går tiden bare stærkt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar