søndag den 15. februar 2015

Ting jeg har lært i dag

Kunne en hund være i bedre humør? = mig i dag.
Tiramisu smager (som altid) mega godt og er mega nemt at lave. Jeg er fan.

Man kan koge æg i en elkedel - who should have known!? Fandme smart! Især fordi man så er fri for at bruge ikke-særlig-pænt-rengjort-kollegiekøkkens gryder.

Det er rent faktisk muligt at åbne en dåse tun uden dåseåbner. Med lidt god vilje, kreativitet, noget tungt og en kniv, altså.

Verden er et sygt sted. (Og hvorfor var det lige igen, jeg flyttede fra Roskilde til København??)

Den 14. februar bør ALTID spenderes med en sød veninde og mgp i tv'et. Period.

Jeg har de allerbedste mennesker i mit liv.

Cola smager meget bedre, når det drikkes af vinglas (og man bør altid købe vin, når tanken strejfer en, i stedet for at sidde og ærge sig)!

Jeg kunne virkelig godt spise nogle chips...

Det er ok at have en dag, hvor man ikke skal tænke på uni eller andre stressende ting - og opvasken må gerne stå til i morgen. Jeg bor alene - jeg bestemmer selv!

Og sidst men ikke mindst: Mit liv er sgu meget rart - er virkelig stor fan af det i øjeblikket! Det manglede også bare.

2 kommentarer: