tirsdag den 17. marts 2015

Of Monsters and Men

Jeg ved, hvad I tænker - og nej, jeg har ikke stavet min blogs navn forkert. Ét af mine mange yndlingsbands (for guderne skal vide, der er mange...), har såmænd bare udgivet en ny sang, og det er helt fantastisk. De hedder Of Monsters and Men og I kender dem sikkert allerede godt. Til de af jer, der endnu ikke har fået øjnene op for deres musik, kan jeg fortælle, de er fra Island, og laver pop/folk/god musik. Jeg indrømmer gerne, at jeg er en dør til at betegne musikgenrer, men bare musikken er god - så er jeg altså på!

Og det er jeg SÅ meget på deres nye sang Crystals! Ja - den er faktisk så god, at jeg agter at høre den på repeat hele vejen, når jeg lige om lidt hopper på en bus mod et arbejde, der skal passes, så jeg har råd til kaffe, peanutbutter og at leve livet som semi-fattig studerende. Tag lige et lyt:


Og hvordan går det så med at bo alene? Tjo, det går såmænd ret godt - bortset fra når jeg løber tør for mælk og bittert må indse, at jeg ikke er hipster-smart nok til at drikke ren, sort kaffe. Jeg kan altså allerbedst lide den bare en lille smule lysere end mørk.
Men udover dét - så er det ret fint. Havde lige en tiltrængt weekend eller to, jeg brugte i selskab med min mor, hvor jeg lige tog en lille pause fra det hele - og uni, der lige nu har så meget fart på, at jeg nogle gange har svært ved at følge med. Nu er der heldigvis lidt ro på det hele igen, mine batterier er ladet op og i aften, efter arbejde, køber jeg noget mere mælk. Så går det hele nok! :)


2 kommentarer:

  1. Elsker deres musik ♥

    Ved du, om de har et album på vej?

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps! Dét har de! Men der er vist ikke nogen udgivelsesdato endnu... desværre. :(

      Slet