søndag den 10. maj 2015

Ting du kan gøre i stedet for at læse til eksamen

  • Drikke 4 kopper kaffe og sidde rastløst og kigge ud i luften
  • Støvsuge
  • Tage opvasken (den havde jo alligevel stået der i et par dage)
  • Tørre af
  • Tage ned og handle med de bedste intentioner om at købe sunde ting, og komme hjem med alt for meget chokolade (hov...)
  • Synge lidt for højt med på radioen, når de spiller Taylor Swift
  • Lave verdens bedste rugbrødsmad
  • Drikke endnu en kop kaffe
  • Beslutte sig for, at udskyde det hele til i morgen
#standardsøndag

7 kommentarer:

  1. Skru' heeeeelt op for Taylor Swift og skrål med! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. But of course! Alt andet ville være underligt! ;)

      Slet
  2. Hvad er verdens bedste rugbrødsmad? :D (herhjemme er det rugbrød fra bageren, avocado, tomat, mozzarella og seranoskinke )

    SvarSlet
    Svar
    1. Alt med avokado. I går blev det avokado og rejer på bagerrugbrød <3 <3

      Slet
  3. Lyder som en rigtig god plan! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? I dag har jeg lavet nogenlunde det samme... mon jeg nogensinde bliver færdig med at læse til eksamen? Ingen ved det!

      Slet
  4. Haha! Åh, jeg er i akkurat samme båd lige nu. I går ryddede jeg op i kælderen, i forgår sorterede jeg i køkkenskabe, og i lørdags så jeg GoT hele dagen. Overspringshandlinger? Hvem, mig? Naaaah ...

    SvarSlet