fredag den 18. september 2015

Et ansigtsløft

Jeg har skiftet outfit på bloggen. Hedder det dét? Jeg aner det ikke, men synes det lyder godt. Pointen er, at her nu er blevet lidt mere farverigt - og kraftigt. Måske det var dét, der var i vejen før... toplogoet var for sart i farverne = jeg kunne næsten ikke nænne at skrive noget herinde. Eller også er det bare en dårlig undskyldning.

Ikke destomindre er jeg sådan en, der tror på, at forandring er ret godt - det bliver jeg næsten nødt til, når det sidste halve år næsten ikke har bestået af andet end sådan nogle ting, der ændrer lidt på det hele. Om det så er at få et nyt arbejde, få testet sin veninde og ens venskab ved samling af en IKEA reol, der kunne få lidt af mine mange ting væk fra hylderne (- det holdt. Altså, venskabet og også reolen, som jeg er alt for glad for) eller bare dét at flytte hjemmefra. Dét er nok det største, der længe er sket - og så alligevel så føles det bare som om, jeg altid har spist rugbrødsmadder til aftensmad og altid selv har kunnet bestemme, hvornår støvsugeren skulle svinges (ja...). Det er næsten det allerbedste!
Så ja - forandring er godt!

Er også blevet sådan et menneske, der er begyndt at gå tidligt i seng. Og spise skyr. Og frugt. Og jeg køber heller ikke (særlig meget) chokolade mere. Hvem er jeg lige!?

Godnat og tak, hvis I stadig læser med!

P.s Gæt hvad jeg skal ind og se i morgen ...

1 kommentar: