tirsdag den 15. december 2015

Gode ting der er sket i dag #3

JEG HAR FÅET BILLETTER TIL KONCERT MED VERDENS BEDSTE MATT CORBY, DER SPILLER I LILLE VEGA.

Sorry - jeg blev bare lige nødt til at komme ud med det! Er I klar over, hvor lang tid, jeg har gået og været lidt små(/ret meget) forelsket i hans musik? Og nu er min tid endelig kommet! Tiden, hvor jeg tager min veninde i hånden og skal ind og lytte til en mand, der synger sine følelser ud på verdens bedste måde.

Prøv lige at overvej ham:

(Spol 1:25 i klippet - så springer i en masse snak over)

Det er godt nok først d. 22. marts... men jeg tæller allerede dage ned, som var det min fødselsdag (det er det så også næsten - bare 12 dage før koncerten)! Hold nu op, det bliver helt vildt godt!

Og ja - så brød jeg vist lige min ikke intentionelle stilhed herinde. Men hey - det er en god måde at bryde den på, og hvem ved, om jeg vender kraftigt tilbage. Det er jo eksamensperiode... og I kender mig jo (eller - jeg kender mig selv godt nok til at vide, at enhver overspringshandling bliver taget imod med kyshånd).

Pas på jer selv og skru lige lidt ekstra op for varmen - dét har jeg gjort, og jeg tror, jeg ender med at synes, det er en god beslutning, når jeg vågner op i morgen tidlig og ikke skal bade mig selv i skoldhed te som den allerførste ting for at kunne holde varmen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar