søndag den 31. januar 2016

Back to the roots

For det er vel egentlig dét, jeg gør.

Kender I de dér nætter, hvor man falder i staver over gamle webcambilleder (og bliver transporteret tilbage til gymnasietiden - årh, så mange gode minder og billeder!), sidder og hører Ed Sheerans Give Me Love på repeat og ikke rigtig kan sove? Jeps, sådan en har jeg lige nu.



Jeg tror egentlig, det mest er fordi, jeg ikke har lyst til at sove; jeg fik ferie i mandags efter næsten to måneders konstant eksamenstress, og nu er jeg endelig en fri fugl og har ikke lyst til at spilde min tid på søvn. Selvom jeg helt sikkert har brug for den... men jeg vil jo bare gerne lave dét, jeg ikke havde tid til, fordi jeg skulle udtænkte måder, jeg kunne bruge teori på og måder, hvorpå jeg kunne tage mig sammen. Tough times!

Så nu sidder jeg altså her, og har besluttet mig for at blogge igen. Dels fordi jeg er lidt nostalgisk på grund af ovenstående billeder og musik, men også fordi jeg gerne vil skrive igen. Jeg føler lidt, jeg mangler det i min hverdag; om det så er for at sige, jeg har fundet verdens bedste musical, eller om det bare er for at sige hej og fortælle, at jeg har drukket tre kopper kaffe på under én time (kan ikke anbefales).

Forhåbentligt får jeg tid til det igen; mit næste semester er nemlig lidt anderledes. Med dette semesters overståede eksamener er jeg nemlig halvvejs gennem min bachelor (JA, HALVEJS! HVOR VILDT ER DET IKKE LIGE!?) og det betyder, at jeg nu på mit fjerde semester skal i praktik. Yes! Nemlig! Indbygget praktikperiode og det hele... og jeg glæder mig meget til at komme ud og forhåbentligt finde ud af, at jeg kan bruge det, jeg har lært i undervisningen, til noget. Men også bare til at komme lidt væk fra uni. I ved, it's not you, it's me. Jeg har brug for lidt luft - og især efter eksamensperioden.

Så det store spørgsmål er: Jamen, hvor skal du i praktik Rebecca?!

Fortsættelse følger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar