torsdag den 14. april 2016

Så lavede man lige en Adele



Hello - it's me... 

Jeg fik aldrig rigtig givet lyd fra mig, efter jeg skrev sidste indlæg - d. 31. januar. Så ja - man kan vel egentlig godt sige, at jeg laver en Adele. I ved, når man har været væk et stykke tid, og så pludselig dukker op igen... med et billede i sepia-farver og med en sang, der går nummer ét på alle hitlister. Dét sidste kan jeg vist ikke helt klare, men billedet - check! 

Så hej! Her er jeg igen. Nu skriver vi april! Meget er sket siden. For eksempel er mit pandehår blevet ret så langt, og jeg håber og tror på, at sommeren 2016 bliver dér, hvor jeg endelig kan stryge mit pandehår bag ørerne og det bliver dér - det er jo heller ikke tager over et år eller noget som helst. 

Udover pandehåret, så er det hele egentlig lidt meget det samme. Jeg er stadig ikke særlig god til at tage min opvask (dat udeboende life...), jeg drikker for meget kaffe og jeg får ikke læst så meget, som jeg gerne ville.
Jeg er i praktik i øjeblikket, og selvom jeg ikke har særlig meget universitet at bekymre mig om (indtil om en uge, hvor der er én måned til, jeg skal aflevere min første opgave det her semester - det glemmer vi lige for en stund!), så er det bare som om, mit hoved er helt tungt, når jeg kommer hjem og jeg slet ikke kan tage mig sammen til at vende bare én side i en bog. Også selvom det er en god én af slagsen.

Til gengæld har jeg fundet glæden ved at se underlige lufthavns-programmer på youtube - det er som om, dét at se folk bringe helt vildt meget underligt mad ind over landegrænser er mere lokkende... kan jeg kende mig selv igen.

1 kommentar: